اخبار پرداخت

ساخت وبلاگ

بهترین سایت خرید و فروش تتر در سال 1401

تتر چیست؟

تتر چیست
تتر چیست

تو این مقاله می خوام بهترین سایت خرید و فروش تتر رو بهتون معرفی کنم ولی قبلش یه توضیحی راجب تتر و استیبل کوین ها بدم برای دوستانی که مبتدی هستن. حتی اگر شما علاقه ای به دنیای ارز های دیجیتال نداشته باشید، قطعا اسم تتر رو شنیدید و براتون سوال پیش اومده که اصلا این تتر چی هست و از کجا اومده که انقدر سر و صدا کرده. تتر(Tether)، یک ارز دیجیتال با واحد اختصاری USDT هستش و یکی از معروف ترین ارز های دیجیتال بعد از بیت کوین است. این ارز وابسته به دلارهستش و توسط خود شرکت تتر صادر می شود. در واقع این ارز بهتون اجازه میده که معادل فیاتی پولتون رو بدون رعایت قوانین فیاتی تو صرافی ها جابجا کنید. جالبه بدونید که یک USDT قراره دقیقا یک دلار باشه. پشتوانه ی این ارز دیجیتال هم خود دلار هستش پس قطعا با تغییرات قیمت دلار، قیمت تتر هم تغییر میکنه. خرید تتر بین تمام ارز های دیجیتال، خیلی امن تره، چون حتی اگ بیت کوین به شدت ریزش کنه هم تتر همون طور باقی میمونه چون به دلار بستگی داره. ارز دیجیتال تتر، یک استیبل کوین هست که دارای مزیت های زیادی هستش مثل، کوتاه بودن زمان انجام تراکنشش به این دلیل که زمان انجام بقیه تراکنش ها تو صرافی های خارجی خیلی زمان بر هستش و به طور میانگین هم دو تا چهار روز کاری زمان میبره، ولی تتر اینطور نیست و خیلی سریع تراکنش اون انجام میشه به همین دلیل هم خیلی مورد استقبال قرار گرفته. مزیت دیگه هم که داره اینکه تتر برای انتقال پول بین کیف پول ها از شما هیچ کارمزدی کم نمیکنه.

نقش استیبل کوین ها در بازار چیست؟

ارز های دیجیتال به طور کلی ثبات خاصی ندارن، به همین دلیل هم کار با استیبل کوین ها قطعا راحت تر هست. در واقع استیبل کوین ها، رمز ارزهایی هستن که به دلیل حفظ ارزش پایدار، توانایی متصل شدن به دارایی های دنیای واقعی رو دارن. استیبل کوین ها انواع مختفی هم دارن که دسته بندیشون بر اساس نوع پشتوانه ای که دارن هستش که به شکل زیر هستن.

  • استیبل کوین با پشتوانه ارز فیزیکی: این نوع استیبل کوین از رایج ترین ها هستش که باعث جلب اعتماد بیشتر مردم میشه. منظور از ارز فیزیکی، پول ملی کشوری هستش که اون ارز دیجیتال رو صادر کرده. ساده ترین استیبل کوینی که وجود داره، استیبل کوین با پشتوانه ارز فیزیکی 1:1 هست، که به این معنی هست که یک دلار استیبل کوین، یک دلار ارز فیزیکی هستش.
  • استیبل کوین با پشتوانه کالا: این نوع استیبل کوین ها با کالا های قابل تبدیل به پول پشتیبانی می شوند و برای انجام معامله توی همون بازار هم قابل تعویض هستن. معمولا برای این معامله ها از طلا استفاده میشه. این مورد از استیبل کوین ها هم مناسب هستن به این دلیل که پشتوانشون پایدار هست و قابلیت نقدشوندگی هم دارن.
  • استیبل کوین با پشتوانه کریپتوکارنسی: این نوع از استیبل کوین ها رو بقیه ارزها پشتیبانی میکنند. البته این نوع از استیبل کوین ها به جای اینکه فقط با یک ارز پشتیبانی بشن، با چند ارز پشتیبانی میشن. اما به طور کلی این نوع پشتیبانی، معنای زیادی نداره چون که خیلی نوسان دارن.
  • استیبل کوین بدون پشتوانه: این استیبل کوین ها کلا از هیچ دارایی به عنوان پشتوانه استفاده نمیکنن و میشه گفت که عملکردشون مثل سیستم بانک مرکزی هستش یعنی از مکانیسم توافق برای افزایش یا کاهش عرضه توکن ها استفاده می کنه که مثل فرایند چاپ اسکناس بانک مرکزی هستش. این استیبل کوین برای ایجادش نیاز به هیچ وثیقه ای نداره ولی پیچیدگی هایی هم داره.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران
بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران

درحال حاضر صرافی های زیادی تو ایران فعالیت میکنن و قطعا اگر قصد خرید داشته باشین انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال که هم راحت باشه باهاش کار کرد هم اعتماد کرد، قطعا کار سختی هستش. من علاقه ی زیادی به حوزه ارز های دیجیتال دارم به همین دلیل هم با صرافی های زیادی کار کردم. در ادامه میخوام بهتون بهترین صرافی ها رو معرفی کنم که تو کمترین زمان و با کمترین اختلاف قیمت تونستم ارز دیجیتال مد نظرم رو بخرم و بفروشم. صرافی های زیر قطعا از بهترین های این حوزه هستن.

  • صرافی بیت پین: این صرافی از شرکت های مطرح حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستش که امنیت بالایی هم داره و رابط کاربری آسونی هم داره.
  • صرافی تتر ایران: این صرافی، صرافی هستش که من خیلی وقته باهاش کار کردم و هیچ وقت به مشکلی برنخوردم. این صرافی رو برای خرید تتر بهتون پیشنهاد میدم چون که کارمزد خیلی پایینی هم داره و خیلی سریع و راحت میتونید تتر خرید و فروش بکنید.
  • صرافی نوبیتکس: این صرافی اولین بستر دانش بنیان تبادل رمزارزها هستش و خیلی هم امن هست ولی کارمزدش بالاس.
  • صرافی والکس: این صرافی خیلی معتبر هستش و جالبه که بدونید کار مشترک دانشجوهای دانشگاه تهران و شریف هستش. این صرافی، پشتیبانی قوی داره ولی این پشتیبانی به صورت تلفنی نیست و فقط آنلاین هست.
  • صرافی اوکی اکسچنج: تو این صرافی شما میتونید با هر کارت شتابی پرداخت انجام بدین و معاملات هم با سرعت بالایی انجام میشن و همچنین به صورت آنی برداشت کنید. اما متاسفانه به علت رمزارز های اندکش، محدودیت ترید کردن داره.

بهترین سایت خرید و فروش تتر کدام است؟

تتر ایران
تتر ایران

همونطور که گفتم شما با خرید تتر میتونید سرمایه گذاری امنی رو تجربه کنید. در حال حاضر تو ایران اکثر صرافی ها تتر رو ارائه میدن و شما میتونید به راحتی اون رو بخرید، ولی بهتره پلتفرم و صرافی مناسبی رو انتخاب کنید تا با خیال راحت و تو کمترین زمان خرید و فروشتون رو انجام بدین. با توجه به مزایا و معایبی که برای بهترین صرافی هایی که باهاشون کار کردم گفتم، پیشنهادم به شما برای خرید تتر، صرافی تتر ایران هستش. این صرافی علاوه بر ارائه تتر، بیشتر ارزهای دیجیتال رو ارائه میده و شما به راحتی میتونید خرید و فروش انجام بدین و اینکه به خطر پشتیبانی خیلی خوبش، میتونید 24 ساعته هر سوالی داشتین بپرسین. تو این صرافی خیلی ساده میتونید ثبت نام و احراز هویت کنید و به راحتی فعالیت کنید. حالا چرا برای خرید تتر خوبه؟ چون با بهترین قیمت و کم ترین کارمزد و بالاترین سرعت می تونید خرید و فروش تتر رو توش انجام بدین.

منبع: ویرگول

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : خرید تتر, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 16:45

بهترین درگاه پرداخت اینستاگرام در سال 1401

در حال حاضر، اکثر ما به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی برای خودمون هستیم. به جرعت میتونم بگم که شروع بیشتر کسب و کار آنلاینی با راه اندازی یک پیج اینستاگرام هست. اما داشتن این پیج به تنهایی باعث فروش ما نمیشه، اول مسیر لازم هست که اعتماد افراد رو جذب کنیم. اصلی ترین و بهترین کار برای جذب این اعتماد، استفاده از درگاه پراخت معتبر هستش. در واقع این کار باعث میشه که مخاطب باور کنه که شما شخصی حقیقی هستین، علاوه بر این موضوع، مزیت دیگه این هست که، بیشتر افراد حوصله ی روش های سنتی مثل کارت به کارت کردن رو ندارن و استفاده از درگاه پرداخت رو به شدت ترجیح میدن. در ادامه این مقاله میخوام درگاه پرداخت اینستاگرام رو بهتون معرفی کنم.

درگاه پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت
درگاه پرداخت

درگاه پرداخت یک راه بسیار راحت و آسون برای پرداخت مجازی هست. برای انتقال وجه با استفاده از درگاه پرداخت اینستاگرام، داشتن مشخصات کارت کافی هستش. میشه گفت که همین درگاه های پرداخت اینترنتی، زندگی ما رو دگرگون کردن، چون فقط از خونه و در کسری از ثانیه میتونیم مبالغ زیادی از پول رو جابجا کنیم و هیچ استرس و نگرانی بابت، گم شدن و یا واریز اشتباهی مبلغ نداشته باشیم. در ضمن کلی هم تو زمانمون صرفه جویی میشه، چون دیگه لازم نیست برای خرید کردن و یا بانک رفتن کلی توی راه و صف و ترافیک باشیم.

شرکت PSP چیست؟

شرکت های PSP، شرکت های مجاز در پروسه پرداخت هستن که از شاپرک مجوز انتقال مبلغ از حساب خریدار به فروشنده رو دارن. به طور کالی جزو شرکت های بزرگ تو حوزه پولی و مالی کشور هستن که واسط بین بانک و مشتری محسوب میشن و به طور کلی، خدمات بانکی رو برای همه مردم به صوت ساده ارائه میدن. الان داخل کشورمون دوازده تا شرکت PSP داریم، که تمام این شرکت ها در سال 1383 و به دستور رئیس جمهور تاسیس شدن، که طبق اون بیانیه بانک ها باید با PSP ها همکاری کنن و تمام خدمات پرداختشون از طریق این شرکت ها ارائه بشه.
شرکت هایی که در حاضر فعالیت میکنن به شکل زیر هستن:

  • شرکت به پرداخت ملت
  • شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
  • شرکت پرداخت الکترونیک سامان
  • شرکت آسان پرداخت پرشین
  • شرکت الکترونیک کارت دماوند
  • شرکت پرداخت نوین آرین
  • شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
  • شرکت پرداخت الکترونیکی سداد
  • شرکت سایان کارت
  • شرکت فن آوا کارت
  • شرکت کارت اعتباری ایران کیش
  • شرکت پرداخت الکترونیک سپهر
از اون جایی که گرفتن درگاه پرداخت مستقیم از این PSP هایی که نام بردیم، کار سخت و زمان بری هستش، شرکت های درگاه پرداخت واسط وارد عمل میشن تا ارتباط شما رو با PSP ها راحت تر کنن و فرآیند گرفتن درگاه رو برای شما آسون کنن.

کدام PSP بهترین عملکرد را در سال 1401 داشته است؟

PSP
PSP

همونطور که گفتم شرکت های PSP مختلفی در حال فعالیت هستن، ولی قطعا انتخاب بهترین اون ها میتونه کمک زیادی به کسب و کار ما بکنه، قطعا یکی از بهترین شرکت های PSP، شرکت به پرداخت ملت است که تحت نظر بانک ملت فعالیت می کند و از سال 84 فعالیت خودش رو شروع کرده. این شرکت خدمات فوق العاده و وسیعی رو ارائه میده مثل، موبایل پوز و دستگاه VTM. البته این شرکت اپلیکیشن خیلی خوب سکه رو هم ارائه داده. شرکت های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و سامان هم خدمات خوبی رو ارائه میدن و میتونن از انتخاب های شما باشن.

انواع درگاه های پرداخت

ما دو نوع درگاه پرداخت داریم، درگاه پرداخت مستقیم و درگاه پرداخت غیر مستقیم. درگاه پرداخت غیرمستفیم همون PSPها هستن که گفتیم. در واقع اگر این نوع درگاه پرداخت رو داشته باشید، کاربر یا مشتری شما بعد از اتمام خریدش برای پرداخت، مستقیم به این درگاه وصل میشه و هزینه مستقیما از درگاه پرداخت مستقیم PSP به حساب شما واریز میشه. من استفاده از درگاه پرداخت مستقیم رو فقط برای شرکت ها یا برند های بزرگ توصیه میکنم، به این دلیل که داشتن درگاه پرداخت مستقیم نیاز به مدارک زیادی داره و شما باید مجوز های معتبر حقیقی و حقوقی خودتون رو در دفتر اسناد رسمی ثبت کنید و باید نماد اعتماد الکترونیک داشته باشین که نیاز به پرداخت هزینه داره.
درگاه پرداخت غیرمستقیم یا درگاه پرداخت واسط نوع دیگری از درگاه های پرداخت هست که استفاده از اون بسیار ساده و راحت هستش و شما میتونید خیلی راحت درگاه شخصی خودتون رو داشته باشید. در واقع درگاه های پرداخت واسط در 24 ساعت آماده استفاده میشن ولی درگاه های پرداخت مستقیم تا یک ماه زمان لازم دارن. برای داشتن یک درگاه پرداخت واسط فقط کافیه، وارد سایت مربوط به اون بشین و یک حساب کاربری ایجاد کنید، بعد مدارک مورد نیاز رو بارگذاری و یا ارسال کنید و درگاه مخصوص به خودتون رو طراحی کنید.

معرفی بهترین درگاه های پرداخت در ایران

بهترین درگاه های پرداخت
بهترین درگاه های پرداخت

هم اکنون در ایران درگاه پرداخت های زیادی داریم که هر کدوم از اونها با ارائه خدمات مختلف، به دنبال جذب مشتری هستن. برای پیج و کسب و کار اینستاگرامیتون هم میتونید از درگاه پرداخت اینستاگرام استفاده کنید که تمامی درگاه های پرداخت این خدمات را ارائه می دهند.
از بهترین و شناخته شده ترین درگاه های پرداخت واسط که پشتیبانی بسیار قوی هم دارن میتونیم به:

زیبال، پی فا، رایان پی و زرین پال اشاره کنیم.

بهترین درگاه پرداخت اینستاگرام در سال 1401

بهترین درگاه پرداخت اینستاگرام
بهترین درگاه پرداخت اینستاگرام

در طی سال ها تجربه ی من در استفاده از درگاه های پرداخت، یکی از درگاه های پرداخت فوق العاده درگاه پرداخت یار پی فا هستش. این شرکت پشتیبانی بی نظیری داره ومن هر زمان که سوالی داشته باشم، با اولین تماس پاسخ من رو میدن. من با استفاده از درگاه پرداخت اینستاگرام پی فا، تونستم خیلی راحت بستری امن رو برای مشتریای کسب و کار اینستاگرامم فراهم کنم که با خیال راحت پراخت و خریدشون رو انجام بدن.

همان طور که گفتم یکی از وظایف درگاه های پرداخت واسط اینکه ارتباط شما رو با PSP ها راحت تر کنن و بهترین عملکرد رو هم در سال گذشته، به پرداخت ملت داشته. نکته اینکه PSP اصلی شرکت پی فا هم، همین به پرداخت ملت هستش!

نحوه استفاده از درگاه پرداخت پی فا در اینستاگرام

درگاه پرداخت پی فا در اینستاگرام
درگاه پرداخت پی فا در اینستاگرام

دریافت و استفاده از فرم پرداخت در اینستاگرام، بسیار ساده است. برای این کار فقط باید در سایت پی فا ثبت نام کنید و اطلاعات مربوط به خود و حسابتون رو وارد کنید. بعد از گذشت 24 ساعت درگاه پرداخت اینستاگرام شما فعال میشه، همچنین شما میتونید لینک پرداخت اینستاگرام خودتون رو، توی بقیه ی شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.

 

منبع: ویرگول

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : اینستاگرام,درگاه پرداخت,درگاه پرداخت اینستاگرام, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 14:38

نماد اعتماد الکترونیکی، نماد یا لوگویی است که از طرف مرکز سازمان توسعه تجارت الکترونیکی به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی در جهت احراز صلاحیت و هویت آن ها، داده می شود. اگر شما هم به عنوان یک کارآفرین از طریق اینترنت و فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را برای مشتریان ارائه می دهید اما نماد اعتماد الکترونیکی ندارید، بهتر است تا در اولین فرصت برای دریافت آن اقدام نمایید تا مشتریان شما با آسودگی بیشتر و دغدغه کمتری، به خرید خود بپردازند. در این مقاله قصد داریم به آموزش دریافت اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) و مراحل و شرایط آن بپردازیم.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست و چرا باید آن را دریافت کرد؟

نماد اعتماد الکترونیکی، نمادی است که به فروشگاه های اینترنتی و وب سایت ها از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارائه می شود تا کاربران و مشتریان وب سایت ها با اعتماد بیشتری از صاحبان بیزینس ها خرید کنند. نماد اعتماد الکترونیکی به وب سایت هایی که از صلاحیت کافی برخوردار هستند، داده می شود و با این نماد در واقع احراز هویت می شوند تا خریداران بدون هیچ مشکل و یا نگرانی از وب سایت مورد نظر بازدید کرده و خرید خود را انجام دهند. اما اینماد چیست؟ اینماد یا سامانه دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، سایتی است که برای کارهای مربوط به دریافت نماد الکترونیکی کسب و کارها از طرف سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد شده است که صاحبان وب سایت های فروشگاهی با مراجعه به سایت enamad.ir و طی کردن مراحل مربوطه، می توانند نماد اعتماد الکترونیکی را برای وب سایت فروشگاهی خود تهیه کنند. نماد اعتماد الکترونیکی نشان می دهد که وب سایتی که بازدید می شود، حفاظت از داده ها و حریم خصوصی را به مصرف کننده ارائه می دهد تا خریدهای آن ها با خیال راحت انجام شود و اطلاعات شخصی آن ها فقط با گیرندگان مجاز به اشتراک گذاشته شود. برخی از علائم نماد اعتماد الکترونیکی به سادگی تأیید می کنند که یک کسب و کار توسط سازمان دیگری که ممکن است مهم باشد یا نباشد، تأیید شده است. اعتباربخشی از سازمان های شناخته شده مانند اینماد معمولاً از نظر اعتماد مشتری ارزش بیشتری دارد. مصرف کنندگان هنگام انجام خرید در یک وب سایت تجارت الکترونیک، مانند خرید آنلاین، نگرانی های فزاینده ای در مورد کلاهبرداری و سرقت دارند. صاحبان کسب و کارهای آنلاین تراکنش های آنلاین را با رمزگذاری ایمن می کنند. با این حال، مصرف کنندگان می خواهند اطمینان بیشتری داشته باشند که اطلاعات آن ها امن است و در برابر تلاش های هکرها و نقض اطلاعات شخصی خود آسیب پذیر نخواهند بود. این امر تقاضا را برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، افزایش داده است و باعث شده که بیشتر کسب و کارها برای دریافت این نماد اقدام کنند. علاوه بر دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، کسب و کارهای آنلاین باید از درگاه های پرداخت امنی استفاده کنند تا مشتریان مشکلی به هنگام پرداخت هزینه های محصول خریداری شده نداشته باشند. پی فا یکی از درگاه های امن پرداختی است که باعث می شود صاحبان بیزینس تمرکز بیشتری بر روی فعالیت اصلی خود داشته باشند و کمتر با مسائل پرداختی رو به رو شده و تجربه یک خرید با پرداخت امن را برای مشتریان خود فراهم کنند.

انواع نماد اعتماد الکترونیکی

نشان اعتماد تجارت الکترونیک با توجه به تعداد ستاره های آن تفکیک می شود. تعداد ستاره های نماد اعتماد الکترونیکی یک سایت، اعتبار آن سایت را نشان می دهد. هر چه تعداد ستاره ها بیشتر باشد، اعتبار سایت نیز بیشتر است. برای مثال؛ برخی از سایت ها دارای یک ستاره و برخی دیگر دو ستاره می باشند. دو ستاره بودن سایت، به معنی مجهز بودن به بخش کاربری سایت است. به این معنا که خدمات در آن سایت با امنیت بالایی ارائه و اطلاعات کاربران حفظ میشود. در اعطای نماد تک ستاره، سایت مورد نظر، از سه منظر مورد بررسی قرار میگیرد. این سه فاکتور عبارتند از محتوای سایت، پروسه ی فروش و استاندارد سایت. محتوای سایت به موضوعات و خدمات ارائه شده در سایت اشاره دارد. کارشناسان بررسی می کنند که محتوای ارائه شده در سایت ممنوع و مغایر با شئونات اسلامی رایج در کشور و همچنین قوانین نباشد. در بررسی بخش فروش نیز، مشخصات فنی، قیمت محصولات ارائه شده و به طور کلی خدمات سایت، مورد توجه قرار می گیرد. بررسی استاندارد سایت، شامل افزودن گزینه درباره ما، برای ارائه ی آگاهی و اطلاعات فروشگاه، لیست مجوزهای اخذ شده و مشخصات مالک/مالکان فروشگاه است. علاوه بر این، افزودن گزینه ی تماس با مسئولین و ارائه ی اطلاعات لازم برای تماس و ارتباط بیشتر نیز، ضروری است. در اعطای نماد دو ستاره، علاوه بر شرایطی که در تک ستاره اشاره شد، سایت ملزم است اقدام به نصب گواهی امنیت ssl، در همه ی صفحات سایت، کند.

چه قدر هزینه و زمان باید برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی صرف کرد؟

برای دریافت اینماد، الزام به پرداخت هزینه وجود دارد. هزینه دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، شامل هزینه پست جهت ارسال بسته احراز هویت و هزینه دریافت نماد میباشد. هزینه ای که متقاضیان و صاحبان کسب و کار برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی می پردازند، مبلغی به اندازه ۱۷۵ هزار تومان است. این مبلغ برای مدت دو سال است که از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت اینماد پرداخت می شود. لازم به ذکر است که این مبلغ می تواند به صورت دو قسط از طرف متقاضیان در سامانه پرداخت شود. پس از تایید مشخصات کلی کسب و کار اینترنتی و احراز هویت مالک و تایید آن توسط سامانه، مدت زمان هفت تا ده روز طول میکشد تا نماد اعتبار الکترونیک به شما اعطا شود.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

شرایط دریافت اینماد برای صاحبان کسب و کار؛
- ارائه محصول یا خدمات در وب سایت های اینترنتی؛ چرا که نماد اعتماد الکترونیکی فقط به کسب و کارهایی تعلق می گیرد که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند.
- اعلام قیمت محصولات و یا خدمات ارائه شده در وب سایت.
- صاحب امتیاز دامنه؛ امتیاز دامنه وب سایت های فروشگاهی باید به نام فرد متقاضی باشد که درخواست نماد اعتبار الکترونیکی را داده است.
- تایید صلاحیت فرد متقاضی.
- و داشتن حداقل ۱۸ سال سن براس فرد متقاضی.
مدارک مورد نیاز برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی به صورت زیر است؛
- متقاضیان حقیقی باید برای دریافت اینماد، مجوز فعالیت خود، تعهد نامه ، مدارک هویتی و اجاره نامه یا سند محل کسب و کار خود را در سایت بارگذاری کند.
- این مدارک برای متقاضیان حقوقی تجاری و یا غیر تجاری متفاوت است و شامل تصویر اصل اساسنامه، پروانه و یا مجوز فعالیت ، تعدنامه شخصیت های حقوقی و اخرین تغییرات فعالیت شرکت در صورت وجود است که باید آن ها را به صورت فایل اسکن شده در سایت بارگذاری کنند.

آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

در این مرحله به نحوه آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارهای آنلاین می پردازیم؛
۱. در مرحله اول باید از طریق مرورگر گوشی همراه یا کامپیوتر وارد سایت ثبت نام اینماد enamad.ir شوید.
۲. پس از اینکه وارد سایت شدید، باید از گزینه ها و لینک هایی که در صفحه سایت اینماد وجود دارند، گزینه ثبت نام و دریافت نماد الکترونیکی را انتخاب کنید.
گام اول آموزش دریافت اینماد۳. پس از این که گزینه ثبت نام و دریافت نماد را انتخاب کردید، وارد صفحه جدیدی می شوید. اگر قبلا در این سامانه ثبت نام کرده باشید، با وارد کردن نام کاربری خود و رمز عبور می توانید وارد مرحله بعد شوید، اما اگر در این سامانه حساب کاربری ندارید، می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری در پایین صفحه، یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کنید.
گام دوم آموزش دریافت نماد الکترونیکی

۴. پس از ایجاد حساب کاربری و یا ورود به حساب قبلی خود می توانید به صفحه اصلی ثبت نام نماد اعتماد الکترونیکی وارد شوید. در این صفحه ارتباط بین نماد اعتماد الکترونیکی با دریافت درگاه پرداخت اینترنتی شما ارائه شده است. پس از مطالعه این بخش ، باید به اطلاعاتی که سامانه از شما خواسته است، به طور دقیق پاسخ دهید. این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی و حقوقی مانند نام و کد ملی و تاریخ تولد و همچنین آدرس و یک حساب ایمیل است که باید به درستی پاسخ داده شود.
۵. در مرحله پنجم باید سایر اطلاعاتی که سامانه از شما خواسته است را نیز تکمیل کنید. این اطلاعات شامل شناسه کاربری و رمز عبور نیز است که باید به طور دقیق آن ها را تعیین کنید. پس از تعیین شناسه کاربری و رمز عبور، عبارت امنیتی را که در پایین صفحه قرار دارد وارد کنید، سپس با توجه به نوع کسب و کارتان، گزینه های مربوطه را انتخاب کرده و در انتها بر روی گزینه تایید کلیک کنید. 
گام سوم آموزش دریافت اینماد۶. پس از کلیک بر روی گزینه تایید، پیامی با عنوان " ثبت نام شما با موفقیت انجام شد و لینک ثبت نام به ایمیل شما ارسال شد." دریافت می کنید. با مراجعه به صندوق پیام های ایمیلتان می توانید لینکی که سامانه اینماد برای شما ارسال کرده است را مشاهده کنید. با کلیک کردن بر روی این لینک و تایید ثبت نام خود، دوباره وارد صفحه اصلی سایت اینماد می شوید که با وارد کردن مجدد شناسه کاربری و رمز عبور می توانید وارد صفحه شخصی خود در وب سایت اینماد شوید.
گام چهارم آموزش درافت اینماد۷. پس از این که وارد صفحه شخصی خود شدید، باید از منوی سمت راست صفحه، گزینه تکمیل اطلاعات را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده از شما را به طور دقیق تکمیل نمایید. کانال تلگرام درگاه پرداخت پی فا
گام پنجم آموزش دریافت اینماد۸. پس از تکمیل اطلاعات فردی و هویتی در فرم مربوطه، بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید که در این صورت پیامی با عنوان " ثبت نام شما با موفقیت انجام شد" دریافت می کنید که باید در ادامه پیام، گزینه تایید را انتخاب کنید.
گام ششم آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

۹. سپس مجددا از منوی سمت راست و از قسمت تکمیل اطلاعات، بر روی گزینه بارگذاری مدارک کلیک کنید.
۱۰. با کلیک کردن بر روی گزینه بارگذاری مدارک وارد صفحه جدیدی می شوید که باید مدارک خواسته شده را در سایت اسکن کنید.

هفتمین گام آموزش دریافت اینماد۱۱. پس از بارگذاری مدارک و دریافت پیام بارگذاری با موفقیت انجام شد، نوبت به احراز هویت و اطلاعات می رسد که برای این منظور باید دوباره از منوی تکمیل اطلاعات این گزینه را انتخاب کرده و درستی شماره تلفن و سایر اطلاعات را تایید کنید. پس از تایید شماره تلفن همراه کدی به شما ارسال می شود که باید آن را در کادر مشخص وارد کنید. 
گام هشتم آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیک

۱۲. پس از تایید اطلاعات، برای بررسی آن ها کمی منتظر بمانید سپس از سایت خارج شده و مجدد وارد شوید.
۱۳. پس از این که مجددا وارد سایت و صفحه شخصی خود شدید، از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه کسب و کار کلیک کرده و سپس با کلیک کردن بر روی گزینه افزودن کسب و کار، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.
گام آخرآموزش دریافت اینماد

۱۴. پس از تکمیل اطلاعات مربوطه، ثبت نام شما در سایت برای دریافت اینماد با موفقیت انجام می شود. پس از اینکه اطلاعات شما توسط کارشناسان سایت مورد تایید قرار گرفت می توانید با پرداخت هزینه ، نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت نمایید.

مراحل دریافت اینماد

پس از این که آموزش نحوه دریافت اینماد برای کسب و کارتان را یاد گرفتید، می توانید با انجام مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، اقدام به ثبت نام و دریافت نماد کنید. همانطور که به آن اشاره کردیم، دریافت نماد روند بسیار ساده ای دارد. ابتدا باید شرایط و مدارک لازم برای دریافت نماد را داشته باشید و سپس با مراجعه به وب سایت رسمی اینماد و ایجاد یک حساب کاربری و تایید ثبت نام توسط سایت و در ادامه پرداخت هزینه مربوطه، اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی وب سایت فروشگاهی خود کنید.

نحوه درخواست تمدید اینماد

از آن جایی که نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارها دارای اعتبارهای ۲ ساله است، متقاضیان حقیقی و حقوقی کسب و کارها باید پس از اتمام دوره دو ساله نماد اعتبار الکترونیکی، برای تمدید مجدد آن اقدام کنند. درخواست تمدید اعتبار اینماد از طریق سایت اینماد و از طریق همان شرایط دریافت اعتبار که در قسمت آموزش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی به آن اشاره شد، انجام می شود. متقاضیان و صاحبان کسب و کار برای تمدید اعتبار باید همچنین هزینه مربوط به دریافت نماد اعتبار را مجددا از طریق یک درگاه پرداخت موبایلی و یا سایر درگاه های موجود در سایت واریز کنند تا اعتبار سنجی و صدور نماد از طرف کارشناسان انجام شود.
 توجه داشته باشید که برای درخواست تمدید اعتبار نباید در دو سال گذشته مرتکب جرمی شده باشید، همچنین باید جوازها و پروانه ی کسب و کار شما دارای اعتبار باشد و مشکلی در این باره وجود نداشته باشد.

جمع بندی
نماد اعتماد الکترونیکی به عنوان یک مجوز رسمی از سوی سازمان توسعه تجارت الکترونیکی برای کسب و کارهای اینترنتی و قانونی کردن این کسب و کارها صادر می شود. در این مقاله به شرایط لازم برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و آموزش آن پرداختیم که امیدواریم با اقدام به دریافت آن، تجربه جدید و امنی را برای مشتریان خود به هنگام خرید ایجاد کنید.

Reference : payfa

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : نماد اعتماد الکترونیکی, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 136 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 15:46

وب سایت کوین مارکت کپ، مهم ترین سایت مرجع ارزهای دیجیتال است. کوین مارکت کپ (coinmarketcap) پرکاربرد ترین سایت در زمینه خرید ارز دیجیتال می باشد. این وب سایت اطلاعات مفید و بسیار زیادی در رابطه با تمامی بعد های بازار کریپتو به مخاطبان خود ارائه می دهد. تتر ایران در این مقاله به طور کامل کار با سایت کوین مارکت کپ را آموزش خواهد داد. 

وب سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) چیست؟ 

در ابتدا لازم است بدانید، وب سایت کوین مارکت کپ یک پایگاه اطلاعاتی بزرگ در رابطه با رمز ارزها هست. این سایت مرجع ارزهای دیجیتال، برای همه رایگان است. اگر قصد دارید چارت ها را مشاهده کنید و قیمت ها را به صورت لحظه ای بررسی کنید و یا حتی پرتفویتان را شخصی سازی کنید، کوین مارکت کپ انتخاب هوشمندانه و مناسبی خواهد بود. این وب سایت شامل ویژگی های زیادی می باشد که موجب محبوبیت آن شده است. 
- یک لیست از تمام صرافی های دنیا براساس امتیازی که کاربران به آن ها داده اند را ارائه می دهد.
- در وب سایت کوین مارکت کپ می توانید یک پرتفوی رایگان با قابلیت شخصی سازی داشته باشید.
- اطلاعات آخرین رویداد های رمزارزها را ارائه می دهد. 
- شما می توانید دیده بان شخصی (watch list) خود را داشته باشید. 
- کوین مارکت کپ (coinmarketcap) یک اپلیکیشن کاربردی را نیز ارئه می دهد.
در صورتی که این سایت را به طور کامل یاد بگیرید و از تمام امکانات آن استفاده کنید، می توانید بهترین گزینه ها را برای سرمایه گذاری پیدا کنید و ماهیت اصلی هر رمز ارزی را بشناسید و در نتیجه روند بهتری را در معاملات خود پیش خواهید گرفت. لازم به ذکر است که وب سایت کوین مارکت کپ، سایت مرجع تحلیل فاندامنتال محسوب می شود و هم چنین تمام ابزار های تحلیل تکنیکال را دارد.  


آموزش کار با کوین مارکت کپ

صفحه اصلی وب سایت کوین مارکت کپ

اولین گام آموزش سایت کوین مارکت کپ

با وارد کردن آدرس coinmaeketcap.com وارد این وب سایت می شوید. با ورود به صفحه ی اصلی، نوار منو را در قسمت بالای سایت مشاهده خواهید کرد. در قسمت رمز ارزهای موجود در بازار که تحت عنوان cryptos  نوشته شده است، مشاهده می کنید که بیش از 17 هزار رمز ارز در دنیا در حال مبادله است. در قسمت بعدی آن، تعداد صرافی ارز دیجیتال موجود تحت عنوان exchanges را مشاهده می کنید، در حال حاضر 459 صرافی ارزهای دیجیتال در وب سایت کوین مارکت کپ لیست شده اند. بخش Market Cap ارزش بازار، 24h volume میزان حجم معامله شده در 24 ساعت اخیر و آخرین قسمت یعنی dominance تسلط رمز ارز بر بازار را نشان می دهد. 


ثبت نام در سایت

دومین گام آموزش سایت کوین مارکت کپ

برای ثبت نام در سایت مرجع ارز های دیجیتال، ابتدا در بالای سایت بر روی گزینه  sign up کلیک کنید. قسمتی که در بالا مشاهده می کنید به شما نشان داده می شود. سپس ایمیل و رمز خود را وارد کنید و بر روی creat an account کلیک کنید. (بخش پایانی برای وارد کردن کد معرف شماست، در صورت نداشتن خالی بگذارید).  برای ایمیلی که وارد کردید، یک ایمیل تایید ارسال خواهد شد که در صورت تایید نمودن شما، ثبت نامتان در وب سایت کوین مارکت کپ تکمیل خواهد شد. به همین سادگی شما به تمامی امکانات و خدمات دسترسی پیدا خواهید کرد. 


امکانات و ویژگی های سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap)

نوار ابزار اصلی وب سایت 

در صفحه ی اصلی سایت یک نوار اصلی قرار دارد که شناخت آن کمک به سزایی به شما خواهد کرد.

نوار کریپتوکارنسی (Cryptocuurencies)

سومین گام آموزش سایت کوین مارکت کپ

نوار کریپتوکارنسی دارای چند گزینه ی مختلف به شرح زیر است.
سربرگ Rankings: در بخش اول که گزینه ی Rankings  است، رمز ارزهای موجود در بازار توسط وب سایت، رتبه بندی شده است. این رتبه بندی ها بر اساس، قیمت، حجم معامله و موارد دیگر انجام گرفته است. در این قسمت می توانید آخرین نرخ معامله شده را نیز ببینید. با انتخاب کوین مورد نظرتان به صفحه اش منتقل می شوید و اطلاعات تکمیلی مربوط به آن را مشاهده می کنید. این اطلاعات در قالب سربرگ هایی نمایش داده می شوند و بسیار کاربردی هستند.

چهارمین گام آموزش سایت کوین مارکت کپ

Overview: دراولین سربرگ قابل مشاهده است. در این بخش آخرین نرخ معامله شده ی رمز ارز انتخابیتان و درصد تغییرات این ارز نسبت به آخرین نرخ آن را می بینید. در بخش دوم این قسمت می توانید چارت رمز ارزی را که انتخاب کردید ببیند، این چارت بر اساس مارکت کپ یا قیمت و در بازه های یک روزه تا سالانه قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که بیشتر تریدرها از این سایت برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کنند و آن را کافی می دانند، ولی چنانچه شما به ابزار بیشتری برای تحلیل خود نیاز داشتید می توانید سربرگ تریدینگ ویو را انتخاب کنید و از ابزار های موجود استفاده کنید. 
Market: در قسمت Market می توانید لیست صرافی هایی را که خرید و فروش ارز دیجیتال انتخابی در آن انجام می شود را ببینید. این قسمت شامل بخش های Future، Spot، Perpetual است که بسته به نیازتان می توانید آن ها را انتخاب کنید. 
Historical data: این سربرگ داده های اخیر در رابطه با ارز انتخابیتان و حجم معامله شده و تغییراتش را نشان می دهد. 
Wallets: در این بخش کیف پول هایی که رمز ارز انتخابیتان را پشتیبانی می کنند می بینید. 
علاوه بر Rankings که برای سربرگ Cryptocuurencies ذکر شد، اطلاعات و ابزار دیگری نیز به شرح زیر در آن وجود دارد:
در سربرگ Recently added می توانید رمزارزها و پروژه هایی که اخیرا به کریپتوکارنسی وارد شده اند را ببینید و از رویداد ها مطلع شوید و نسبت به افراد دیگر یک قدم جلوتر باشید و به موقع برای سرمایه گذاری خود  تصمیم گیری کنید. 
در سربرگ Legal tender countries کشورهایی که در آن خرید و فروش کریپتو قانونی است آورده شده اند. 
سربرگ دیگری که وجود دارد Global chart  است. این بخش شامل سه چارت است، که در اولین چارت تمامی رمزارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی را می بینید. چارت دوم تمامی مارکت کپ های رمزارزها را به جز رمز ارز انتخابیتان نمایش می دهد و چارت سوم نیز میزان تسلط ده رمز ارز برتر روی بازار را به شما نشان می دهد. 


نوار Exchanges

چهارمین گام آموزش کوین مارکت کپ

نوار Exchanges یا نوار صرافی ها شامل سه گزینه می شود که به شرح زیر می باشد:
Spot (صرافی های متمرکز): در این بخش تمامی صرافی های دنیا براساس حجم معاملات و امتیاز کاربران، دسته بندی و رتبه بندی شده اند. این بخش برای اعتبار سنجی صرافی، مرجع مناسبی می باشد. 
Derivatives (مشتقات): در این بخش تمامی خدمات مشتق تعدادی از  صرافی ها قابل مشاهده است. 
DEX (صرافی های غیرمتمرکز): در این لیست همانند چیزی که از نامش پیداست تمامی صرافی های غیرمتمرکز قابل مشاهده است. 
اگر به دنبال یک صرافی مطمئن هستید با تترایران، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در محیطی کاملا امن و حرفه ای تجربه کنید. تتر ایران با تجربه ی 4 ساله ای که دارد یکی از بهترین و قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد. ثبت نام در سایت تترایران بسیار ساده است و شما می توانید تنها با یک ایمیل و تلفن همراه ثبت نام کنید و سپس از طرف تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته می شود و اطلاعات اولیه شما توسط آن ها تایید می شود. بعد از  ثبت نام و بارگذاری اطلاعات بانکی و هویتی خود، حسابی کاربری شما فعال می شود و می توانید به راحتی و در شرایطی امن و مطمئن اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. 


نوار NFT
 
این بخش NFT های موجود در بازار را بر اساس حجم فروششان در یک هفته، لیست کرده است.  خرید ارز دیجیتال دوج کوین


نوار Portfolio
بخش پرتفو وب سایت کوین مارکت کپ یکی از مهم ترین ویژگی های این سایت به شمار می رود. در این قسمت شما می توانید یک پرتفو بر اساس سلیقه ی خودتان ایجاد کنید که در ادامه این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. 


نوار Watch list
در این قسمت شما این امکان را دارید که ارزهایی را که برای شما جذاب هستند، رصد کنید و پیگیر تغییرات آن ها باشید. برای این کار فقط کافی است بر روی گزینه ی Add Coin کلیک کنید و از لیست تمامی رمزارزهای بازار، رمزارز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و آن را اضافه کنید. در واقع شما می توانید در صفحه ی اصلی نیز با انتخاب ستاره کوچکی که در سمت چپ نام رمزارز مشاهده می شود، آن را به بخش Watch list خود اضافه کنید.


نوار Products

ششمین گام آموزش سایت کوین مارکت کپ

در بخش Products  سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) گزینه های مهمی وجود دارد که به شرح زیر می باشند:
Airdrops (ایردراپ): در این بخش یک لیست از ایردراپ های رایگان، قابل رویت است. در جدولی که سمت چپ است، ایردراپ های رایگان را مشاهده می کنید و در جدول سمت راستی، ایردراپ هایی است که به زودی اتفاق خواهند افتاد. 
ICO Calender: در این بخش انواع پروژه های ICO  قابل مشاهده است و مانند ایردراپ ها به دو بخش در حال انجام و به زودی تقسیم می شوند. 
Events Calenders (تقویم رخدادها): در این قسمت آخرین تغییرات و اتفاقات پروژه های مختلف قابل مشاهده است و شما می توانید با بررسی پروژه های در حال انجام به اطلاعات بسیار مفیدی دست پیدا کنید که قطعا بر روی معاملات شما تاثیر خواهد گذاشت. 
Swaps: در این بخش شما می توانید ولت خود را به وب سایت کوین مارکت کپ متصل کنید و با این روش اقدام به مبادله ارزهای خود کنید. 
Converter: در این بخش می توانید رمزارز انتخابی خود را به هر واحد دیگری تبدیل کنید و ارزشش را نسبت به آن بسنجید.
Blockchain Explorer: در این قسمت می توانید با جستجوگری که در اختیارتان است، کد تراکنش های انجام شده در شبکه بلاکچین را جستجو کنید. کانال تلگرام تتر ایران


آموزش ساخت پرتفو در وب سایت کوین مارکت کپ

آخرین مرحله آموزشسایت کوین مارکت کپ

همان طور که گفته شد بخش ساخت پرتفو یکی از جذاب ترین بخش های این سایت محسوب می شود. فقط کافی است روی گزینه ی Portfolio کلیک کنید و سپس Create Portfolio را انتخاب کنید. در این قسمت باید یک عنوان  برای پرتفویتان انتخاب کنید. شما قادر به ساختن چندین پرتفو به صورت هم زمان هستید. بعد از ساخت پرتفو باید ارزهای دیجیتالی خریداری شده ی خود را در آن وارد کنید. با کلیک بر روی گزینه ی Add New یک رمزارز انتخاب می نمایید و آن را اضافه می کنید. توجه داشته باشید که باید مقدار و قیمت خریداری شده را نیز به صورت دقیق وارد کنید، با این کار می توانید به خوبی تمامی سرمایه دیجیتالی خود را در یک جا مشاهده کنید و تغییرات، سود و یا زیان سبدتان را مشاهده کنید.

جمع بندی پایانی 
در این مقاله به آموزش کامل سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) پرداختیم. این وب سایت کاملا رایگان، باعث می شود تا تریدرها کیفیت معاملات خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرند و با استفاده از ابزار های این وب سایت از ترید و معامله کردن لذت ببرند. بدیهی است که شما برای انجام معاملات خود به تمامی موارد سایت نیاز نداشته باشید. پیشنهاد ما به شما این است که بر حسب نیازتان از ابزار های معرفی شده استفاده کنید و ریسک معاملات خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
سایت تتر ایران در راستای ارائه خدمات برتر، خود را موظف می داند تا آموزش های مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال را به صورت کامل و حرفه ای برای شما تهیه کند.

Reference : tetheriran

اخبار پرداخت...
ما را در سایت اخبار پرداخت دنبال می کنید

برچسب : وب سایت کوین مارکت کپ, نویسنده : امیر علی یوسفی pardakhtnew بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 15:45